torsdag 20. januar 2011

Heklateppet mitt og framgang...

No super eg på ein kopp med eple-kanel-te mens eg tenker vidare på saken....skal eg fortsette med å hekle med kvitt innerst...?
Skal eg hekle ein omgang utanpå med brun-grå-tonane for så å fastmaske dei sammen?

<-- Her er eit eksempel på det:
(bilde lånt frå boka til Tove Fevang; "Helt enkel hekling")


Hm....kva syns dokke?
 
Eller skal eg hekle med offwhite rundt kanten og sammen....
 
 
 
 
 
Her er prosjektet mitt i kveld....kl 21:00  ;o)

3 kommentarer:

HASol sa...

Skjønner du lurer! Det blir to forskjellige uttrykk... Lyst og lekkert eller lunt og lekkert? Tror jeg holder en knapp på gråtoner før sammen-masking; Lunt! Gode farger i teppet ditt!

KariL sa...

Ja ikke godt å si. Uansett hva vi mener, er det jo du selv som må betemme uttrykket selv. Tror jeg hadde valgt en grå/brun-tone som siste omgang før sammen-masking.
Det blir i allefall et nydelig teppe, som du kan hygge deg masse med.
Ha en fortsatt god uke!

Janita sa...

Det blir nok lekkert uansett U9 :-) ej ha villa fortsatt med kvitt innerst og ytterst med rosa som knyt dei sammen. Ej tenke på fargen rosa når ej tenker på dej og den fargen kler du:-)
stor klem :-)