søndag 1. mars 2009

Troll under produksjon

Her ser du mine nyeste Sjarmiser og siste prosess med klær og montering :o)
Jeg begynte monteringen i går kveld:

Så fortsatte jeg i dag tidlig. Ja av og til er arbeidsånden fullt tilstede også en søndagsmorgen. Og så begynte jeg å leike meg...:

Hjelp, her snubla det hodeløse trollet i halen sin da den prøvde å finne sitt eget hode!

Denne trolljenta har full kontroll og hjelper storebror med å tilpasse lengden på halen:

Ja for han vet ikke hvor lang den bør være??

Mmmhmm..hmmmmfh...

Så lang hale kanskje??

Trolljente nr 1:

Nystussa nesehår!

ohoo! Se hvor skummel jeg er da!

Næh...egentlig ikke ;o)

Trollejente nr 2. Se der da!

Thjihi :o)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte troll og herlig bildeserie med tekst.

Anonym sa...

Artig liten historie rundt kaoset, samarbeidet og dramatikken i et trollverksted på Sunnmøre en tidlig søndag formiddag. Kjempefine troll u lager Unni.

Klem fra QuilteLine

Anonym sa...

Ohhhh Unni, det er sa nydelig!!!!!! Jeg elsker dine trolle!!!!! Mange takk for bildene.
Mange hilsner fra Barbara

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅ,sååå koselige og flotte trollan var;0)
Super flenk e du...å no fekk eg løst å ta fram cernit og utstyr og lag nån,eg og;0)
Klæm Beate

Mariann S Sæbjørnsen sa...

Du e så flink altså!!!!!!!!

Anonym sa...

Moro å se prossessen, artige bilder og tekst! Gratulere med årets bok:)