mandag 20. juli 2009

Så var vi plutselig på veg til Chios, Hellas :o)

En uke i deilige Hellas! Yess ! ! ! !
Vi tok nattbussen Norway Express til Gardemoen søndag kveld og på formiddagen var vi på øya Chios. Chios er vindenes og duftenes øy noe vi kan helt bekrefte! Godt var det også da det sikkert ikke var mye under 35 grader i skyggen ;o)

Vi bodde på hotell Zevios i Agia Ermioni, en stille liten fiskelandsby ved Megas Limnionas på østkysten av øya. Vi så rett bort på Tyrkia i øst og den greske øya Samos i sør. Her nyter jeg en frokostkaffi på balkongen:
Zevios var et hyggelig og sentralt og hotell så her hadde vi alt vi trengte. Den fine utsikten veide opp for det elendige vasstrykket og litt slitte utstyret her og der.
Vet ikke om det var lov...men vi tyvsmakte på disse når vi gikk ut og inn...sursøte og gode!

2 kommentarer:

Virtuella aka. Margot Viste sa...

Du ser så godt ut!
Flotte bilder, jeg lengter litt etter solen jeg og.

Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren sa...

Hihi, takk! Jeg tok på meg de fineste brillene som du ser ;o)