fredag 22. mai 2009

På tur i Norges vakre vestland dag 1

Vi startet med ferge fra Sulesund til Hareid. Ved Åheim innerst i Vanylvsfjorden stoppet vi og gikk alle 1000 trappetrinn opp fjellsida der noen har laget ei trapp opp til et kraftverk. Jeg har skråningsskrekk og hadde ikke klart å gå opp uten Holger sin tryll-deg-bort-fobi-metode. Han er hypnoterapaut...men spør meg ikke hvordan det går an. Opp kom jeg iallefall! Bilen er en liten prikk ved den røde pila.


Neste stopp var Refvikstranden ved Måløy:

Deretter gikk turen til Kråkenes fyr:


Dette bildet tok Holger av meg :)
Da vi reiste derfra kom tåken fort...
Men forsvant like fort igjen:


Steinvik camping hadde ei koselig hytte som ventet oss på kvelden (flaks):

1 kommentar:

Cloudberry sa...

Nydelige bilder!
Vet ikke om jeg hadde klart 1000 trappetrinn...