søndag 4. oktober 2009

Bitt av Sjarmtrollbasillen!

Jeg må bare få lov til å skryte litt. Det er så kjempeartig å få tilbakemeldinger på at folk har kost seg med å lage sjarmiser fra boken min Unnis Sjarmtroll. Det varmer et lite Sjarmhjerte :o) I dag fikk jeg denne MMS'en fra Eva i Bergen:"Hei! takk for i sist. Tenkte eg måtte vise deg alle sjarmene eg og fem kusiner har laget på hytte tur i helgen. Alle er inspirert av boken din, og alle har boken din. Hilsen eva s garn:-)"


Hvis du ikke vet hvilken bok det er snakk om!? Slik ser den ut:
(løp og kjøp ;o))

8 kommentarer:

Inger sa...

Så artig Unni! Jeg har også kjøpt boka + en materialpakke, men har ikke fått lagen noen sjarmiser ennå. Håpet jo jeg skulle få til et kurs med deg først da vet du. Det skar seg sist, men håper det byr seg en mulighet igjen om ikke så lenge :)

Hønehuset sa...

Ooh, så gøy med slike tilbakemeldinger da!

Marita sa...

sånne tilbakemelding varmer ja! Flott bok du har lagd, ikke rart det inspirerer!

Solveig sa...

Så flott!Har boka selv og har komt så langt at jeg har fått laget ansiktene/hodene-kanskje de blir ferdig til jul i år...?:o) Kjempeflotte og utrolig sjarmerende disse små "nøstene" dine!

Ha en fin dag.

Hilsen Solveig

Unknown sa...

hei på deg..
Herlige sjarmtroll boka ønsker jeg meg... Herlige disse er...

Charlotte sa...

Herlige små skapninger. Tenkte jeg skulle ta med niesa mi og lage noen. Kjøpte jo boka og utstyrspakke for lenge siden.. Så er bare å sette igang!

amylin sa...

Oj, noen har vært aktive! Så gøy å få sånne tilbakemeldinger. Boka og sjarmtrollene dine er veldig søte, men tror nok jeg må ha et kurs for å klare og lage sånne sjarmtroll.

sol sa...

Skjønner godt at du synes det er hyggelig med slike tilbakemeldinger - de er vel fortjent.