lørdag 31. oktober 2009

Halloween!

Godteri eller fanteri? Knask eller knep?
Vi er ladet med sjokolade-øyne og lykt på trappa...

Halloween-regler:
1. Er lyset slukket så er det stengt.
2. Fanteri eller knep betyr ikke at man har lov til å gjøre noen pek hvis man ikke får noe.
3. Gi kun innpakket godteri ( i disse svinetider)
4. Gå samlet så det ikke blir for masse trafikk på dørene for gammelt folk.
5. Man må altså kle seg ut for å få godteri.
6. Man må si en liten regle som "godteri eller fanteri", eller "knask eller knep". Det morsomste er om man lager en fin regle eller synger en sang ;o)
God Halloween!

3 kommentarer:

Marita sa...

Digg eller deng, synes jeg hørest mye kulere ut *ler høyt*
Ha en flott aften!

Alt godt sa...

Fint at du satte opp reglane! Her er min rapport: http://altgodt.wordpress.com/2009/11/01/ein-fin-kveld/

trolia sa...

Jeg elsker Halloween selv! Gleder meg nå!! la ut et kult Halloweentips i bloggen min her om dagen også :D