lørdag 24. oktober 2009

Høstblomstring i hagen

Det blomstrer så fint i hagen ennå selv om vi er kommet til 24.oktober. Denne fine krysantimumen i firkantet krukke fikk jeg av min kjære sånn plutselig forrige helg. Ja jeg er helidig jeg ;o)
Under ser du fremdeles blomstring av fioler, blåklokker, krysantimum og roser. Det ser ikke ut til å ha tenkt å gi seg ennå og det er helt i orden for meg!

Sykkelen er rosa og blå fortsatt. Gresskaret har gitt seg for i år, men det gav meg jo noen søte små greskar. Se dem innlegg under her.
God høst da dere!



2 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg var nettopp inne på siden din unnissjarmtroll, og jeg må si jeg må bare bøye meg i støvet. Jeg har ikke sett maken. Forelsket meg helt i nissene dine. Så utrolig søte. Du er virkelig en stor inspirasjon :) Ønsker deg ei riktig god helg :)

Petronella sa...

Så herlig med vakker blomstring enda så sent på høsten det er blitt :-)